zaterdag 14 mei 2016

Bloghop Out with the Old






“Wat leuk dat je langskomt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten!
Wij hebben voor jullie een heleboel SUperleuke en mooie projecten die alles te maken hebben met het thema “Out with the old”, zodat je nog even inspiratie kunt opdoen met de materia-len die ons met ingang van de nieuwe jaarcatalogus gaan verlaten. Ook zul je een paar pro-ducten tegenkomen uit de vorige catalogi die ook weer in de komende catalogus te vinden zijn.

Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke, geweldige producten van Stampin’ Up! die er op dit moment nog zijn en degene die zullen blijven.
Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!




Mijn kaartje heb ik gemaakt met mijn favoriete kleur Lost Lagoon.
Heel jammer dat deze kleur gaat verdwijnen maar er komen 5 hele mooie nieuwe kleuren terug in de nieuwe Catlogus.
De kaart is gestempeld op Whisper White. De gebruikte stempels zijn Flowering Flourishes natuurlijk gestempeld met Lost Lagoon. De bloemen komen uit de set Flower Shop en Petite Petals met de bijpassende pons. De tekst komt uit de stempelset Birthday Blooms (die gelukkig ook in de nieuwe catalogus staat) Het gebruikte lint is ook in de kleur Lost Lagoon.

Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, door op de volgende knop te klikken.
SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!

Het volgende blog is van Linda den Beste, ik wens je een heel fijn weekend!








Lijst met deelnemende blogs :






25 opmerkingen:

  1. Lost lagoon is ook een van mijn favoriete in colors! Mooie afscheidskaart heb je ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja jammer he dat de Lost Lagoon gaat verdwijnen, bedankt voor je reactie

      Verwijderen
  2. Wow, Carola, heel mooi. En ook ik ga Lost Lagoon ontzettend missen, wat een prachtige kleur.

    Groeten,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer hè dat deze kleur nietm meegaat naar de nieuwe catalogus. Jouw kaart is prachtig ! Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lost lagoon ga ik ook het meeste missen. Prachtige kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja super gaaf zo geworden. En dit is inderdaad een kleur die ik ook zal gaan missen... maar gelukkig komen er weer nieuwe kleuren terug.... die ook wel erg gaaf zijn. Dat maakt het wat minder moeilijk om deze te gaan vergeten..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Nina gelukkig komen er weer mooie nieuwe kleuren, maar Lost Lagoon ga ik zeker missen, bedankt voor je reactie.

      Verwijderen
  6. Hoi Carola, tja Lost Lagoon, zo'n mooie kleur en Blackberry Bliss ook. Helaas afscheid nemen, maar de nieuwe kleuren zijn ook prachtig. De kaart is een mooi ingetogen geheel geworden. Groetjes, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja jammer om afscheid te moeten nemen van die mooie kleuren, maar de nieuwe zijn ook erg leuk, bedankt voor je reactie.

      Verwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje en ja...ook ik zal Lost Lagoon gaan missen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga Lost Lagoon ook heel erg missen, bedankt voor je reactie

      Verwijderen
  8. Ha Carola, wat een ontzettend mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi stijlvol kaartjes Carola! Ik ga Lost lagoon ook zo missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Carola. En ook ik ga Lost Lagoon missen.

    BeantwoordenVerwijderen