zondag 13 augustus 2017

Stampin'Up! Tranquil Tulips


Hallo,

Ik ben aan de slag gegaan met de stempel Tranquil Tulips, dit is een hostess set.
Organiseer jij een workshop bij jou thuis en wordt er voor meer dan € 200,-
aan producten besteld, dan kom je in aanmerking voor het gastvrouwen voordeel.
Wil je meer hierover weten of wil je ook een workshop bij jou thuis organiseren.
 Stuur dan een mailtje dan leg ik je uit hoe het werkt.

Nu het kaartje :

De kaartbasis is in Fresh Fig, daarop een stukje Whisper White en dan
 een stukje designpapier in Sweet Sugarplum.
Ik heb nog kleine dsp pakketjes papier van 15 x 15 cm. te koop
met de 5 kleuren 2016 - 2018.
(Dapper Denim, Emarald Envy, Flirty Flamingo, Peekaboo Peach en Sweet Sugarplum)
Ik heb gestempeld met de kleuren inkt Fresh Fig en Sweet Sugarplum.
De tekst komt uit de set  : "Voor elke Gelegenheid".


Ik heb weer een filmpje op YouTube gezet hoe ik deze kaart heb gemaakt.
Kom je ook kijken ?






Nu de winnaars van de 2 Gratis papier pakketjes :

Anja de La Vieter
Willy van Nierop

Dames de pakketjes komen zo snel mogelijk jullie kant op.

Wil je meer weten  over de producten van Stampin'Up! of hoe je een bestelling
 kunt plaatsen mail dan naar :

stempelfeestje@gmail.com
ik help je graag.

Nog een fijne dag, groetjes
Carola




2 opmerkingen: