vrijdag 22 december 2017

Stampin'Up! Star of Light


Hallo allemaal,

Iedereen druk met de voorbereidingen voor de Kerst. Ik heb gelukkig de 
meeste boodschappen al in huis, morgen nog paar kleine
dingetjes halen en dan mag voor mij de Kerst beginnen.
Vandaag mijn laatste kerstkaartje en zondag zien jullie nog 2 doosjes en
dan gaan de kerst stempels naar zolder.

Met de Star of Light heb ik deze kaart gemaakt, het is een stempel 
met bijpassende framelits.
De kaartbasis is Crumb Cake met daarop een stukje
Soft Sky, en een rest stukje van het Foil Frenzy designpapier.
Gebruikte inkt ook Crumb Cake en Soft Sky.
De ster is gemaakt met het zilveren Foil Sheet en ook het label achter de tekst.
Achter de ster heb ik wat lusje gemaakt met dun zilver draad.
Op de ster heb ik een mooie grote glitter (Faceted Gems) geplakt.
Ik hoop dat jullie het ook een leuk kaartje vinden?

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up! mail dan naar :

stempelfeestje@gmail.com

groetjes Carola

3 opmerkingen: