zaterdag 10 maart 2018

Stampin'Up! Painted Harvest





Hallo allemaal,

Vandaag is er weer een Facebook hop van mijn team de Lovely Stamping
met als thema Technieken.
Ik wil jullie laten zien hoe ik deze kaart heb gemaakt.

Je neemt een stuk cardstock van 20 x 14 ½ cm.
De 20 cm. ril je op 5 en 15 cm. Dit is je kaartbasis.
Vouw de 2 gelijke flappen naar binnen.
Neem 2 stukje Very Vanila van 4½ x 14 cm. en 1 stukje 
van 9½ x 14 cm. en bestempel dit. 
Plak deze op de voor- en binnenkant van je kaart.



Zo ziet je kaart je kaart er dan uit.
Snij een strook papier van 5 x 23 cm. Dit is voor de band. 
Vouw deze band om je kaart heen en plak hem over elkaar vast aan de voorkant.
Hier komt dan je tekstlabel op.
De rest van de gebruikte materialen staan onderaan dit bericht.

Alle materialen zijn via mij te bestellen.
Je hebt nog tot 31 maart de tijd om gebruik te maken van alle mooie gratis
producten die je krijgt tijdens de Sale-A-Bration bij besteding vanaf  € 60,-
aan Stampin'Up! producten.


Wil je niet op een verzamelbestelling wachten maar je bestelling 
binnen 3/5 werkdagen in huis hebben ?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! 
via UPS bij je thuis wordt bezorgd.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten GRATIS en 
je ontvangt altijd een leuke attentie.
Wil je meer weten mail dan naar :

stempelfeestje@gmail.com


groetjes Carola


1 opmerking: